Cum să eviți excesele alimentare

Article 1 Avoiding Overindulging

Weekend-ul acesta este timpul să te relaxezi și să uiți de stres și muncă, să petreci timp cu cei dragi și să faci lucrurile care îți plac, chiar dacă asta înseamnă ca uneori să te rasfeți un pic cam mult – este weekend până la urmă.

 

Nu este o problemă să te bucuri de o masă bună sau să savurezi câteva băuturi în weekend. Dar dacă întreci măsura mâncând sau bând prea mult, aceasta duce la arsuri la stomac sau indigestie.

Când mănânci prea mult, stomacul tău produce prea mult acid gastric. Excesul de acid urcă până în esofag, ca mai apoi să suferi de arsuri pe gât sau de reflux gastro-esofagian. Indigestia, pe de altă parte, se resimte la stomac.

Ia în considerare următoarele sfaturi și bucură-te de weekend fără să exagerezi.

Nu pleca înfometat

Fie că alegi să te duci cu prietenii la un grătar sau cu părinții la un prânz de duminică, dacă vrei să ai control asupra mâncatului, nu pleca niciodată cu senzația de foame. Mănâncă ceva ușor, precum un ou fiert, înainte de a pleca, pentru a nu te lua foamea până ajungi la masă și astfel să te facă cel mai probabil să exagerezi cu mâncarea.

Controlează-ți porțiile

Acesta poate fi un lucru greu atunci când ai multe bunătăți din care să alegi, dar încearcă să rămâi la o singură porție și să adaugi legume pe farfurie pentru a întregi masa. Servește mâncarea pe o farfurie mai mică pentru a părea că mănânci o cantitate mai mare de mâncare.

Nu mânca impulsiv

Când mănânci este important să elimini ispitele pentru a te putea concentra pe ce și cât bagi în gură. Dacă ești la un eveniment în stil bufet suedez sau la o petrecere, ai putea încerca să mănânci cu mâna opusă decât ești obișnuit, în felul acesta vei deveni mai conștient de câte ori pui mâna pe mâncare.

Când te întorci acasă și vine vorba de ronțăit, este important să îți iei o porție pentru tine și să lași restul deoparte. Dacă stai în fața televizorului cu o pungă uriașă de chipsuri, intervine mâncatul impulsiv și vei fi tentat să mănânci până se termină.

Hidratează-te

Poate vei fi ocupat să socializezi, dar amintește-ți să bei multă apă. În primul rând, dacă bei alcool în weekend, asta te poate face să fii deshidratat. Este important să te rehidratezi și să dai toxinele afară. De asemenea, este posibil ca și creierul tău să interpreteze că îți este foame când ție îți este doar sete.

Un alt sfat este să bei un pahar întreg de apă cu o jumătate de oră înaintea mesei, pentru a-ți păcăli stomacul, și îți va fi mai puțin foame când va ajunge mâncarea.

Alcoolul

Să adaugi gheață în pahare este o metodă bună de a-ți păcăli mintea să creadă că bei mai mult când, de fapt, bei mai puțin.

De asemenea, știai că forma paharului are o mare importanță în cât crezi că ai băut de fapt? Servește băutura într-un pahar subțire și înalt în loc de un pahar mic și larg și îți vei face creierul să creadă că ai mai multă băutură în pahar.

Încearcă să pui aceste sfaturi în practică pe parcursul weekend-ului pentru ca luni să poți începe săptămâna în forță. Dacă simți că ai exagerat și te lovesc arsurile la stomac sau indigestia, poți încearca Gaviscon și vei vedea că acționează rapid, ca tu să te bucuri de restul prânzului. Poate fi folosit începând de la vârsta de 12 ani. Citește întotdeauna prospectul.