Obiceiurile unei persoane care mănâncă neregulat

Article 5 Habits Of An Irregular Eater (1)

Se întâmplă, uneori, să săriţi peste micul dejun? Mâncaţi seara târziu, chiar înainte de a vă pune în pat? Se întâmplă, uneori, să săriţi peste cină? Dacă răspunsul a fost “da” la oricare din aceste întrebări, atunci este posibil să fiţi una din multele persoane care mănâncă neregulat.

Haideţi să aruncăm o privire asupra a ceea ce înseamnă mâncatul neregulat.

Sunteţi genul de persoană care se trezeşte greu dimineaţa şi, de obicei,  apăsaţi butonul de amânare a alarmei de prea multe ori, Când, în sfârşit, v-aţi dat jos din pat, mai aveţi la dispoziţie doar 10 minute să vă faceţi duş, să vă îmbrăcaţi şi să plecaţi spre locul de muncă – cu siguranţă nu este destul timp pentru a lua micul dejun.

A sări peste micul dejun nu este un mod minunat de a vă începe ziua. Acest lucru vă poate afecta capacitatea de concentrare şi când, în final, vi se face foame, vă puteţi trezi căutând o gustare. Un fruct şi câteva nuci reprezintă o alegere bună şi sănătoasă. Incercaţi să evitaţi ciocolata, chipsurile şi orice alt aliment nesănătos şi, de asemenea, mâncaţi încet pentru a evita arsurile de stomac şi indigestia.

La prânz vă duceţi la magazin şi, având în faţă o pauză de o oră, aţi putea să staţi într-o cafenea, savurând un prânz delicious. Cu toate acestea, sunteţi o persoană ocupată aşa că vă luaţi un sandviş pentru a-l putea mânca pe drum, la fel ca în fiecare zi. Până la urmă, aveţi lucruri mai importante de rezolvat iar prânzul nu este o prioritate.

A mânca prânzul pe fugă nu este modul ideal de a vă satisface foamea. De fapt, acest lucru poate determina apariţia arsurilor la stomac sau indigestiei doarece organismul nu are timpul necesar pentru a digera mâncarea înainte de a vă apuca din nou de treabă. Ar trebui, de asemenea, să aveţi grijă dacă prânzul este condimentat, gras sau conţine roşii.

După muncă, toţi colegii dumneavoastră ies în oraş pentru a bea şi, pentru că nu vreţi să rataţi această ieşire, vă duceţi cu ei. Ceea ce ar trebui să se limiteze la un pahar după muncă, se transformă în câteva ore de socializare cu prietenii, înconjuraţi de alcool şi, bineînţeles, vă veţi duce la culcare la ora 12, fără să luaţi cina.      

Nu aţi mâncat nimic substantial toată ziua iar acum, adăugând în ecuaţie băuturi carbogazoase şi alcool, înseamnă că nu vă va fi doar foame, ci veţi simţi şi o senzaţie de balonare. Cu trecerea orelor, puteţi simţi chiar apariţia arsurilor la stomac şi a simptomelor indigestiei.

Dacă aceste elemente se regăsesc în stilul dumneavoastră de viaţă, probabil este timpul să vă gândiţi ce puteţi face ca să schimbaţi acest lucru şi să preveniţi reapariţia arsurilor la stomac şi indigestiei. Staţi jos când mâncaţi şi găsiţi-vă timp pentru a prepara feluri de mâncare care să nu conţină nici unul din potenţialele declanșatoare.

Cu toate acestea, pentru perioadele în care sunteţi afectat şi simțiţi arsuri la stomac, Gaviscon vă poate ajuta să scăpaţi de aceste simptome şi să vă continuaţi activitaţile zilnice. Acesta poate fi administrat persoanelor cu vârste de peste 12 ani. Citiţi întotdeauna prospectul şi instrucţiunile de pe ambalaj.